ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

رگبار باران و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور ماندگار شد (۷ مرداد ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۷۶۴۴۷
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
رگبار باران و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور ماندگار شد (۷ مرداد ۱۴۰۲)
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: رگبار باران در برخی استان‌ها و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در بعضی مناطق کشور ادامه خواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: شنبه (۷ مرداد) در مناطقی از شمال غرب کشور، استان گیلان، غرب مازندران و در ارتفاعات البرز مرکزی، ابرناکی، وزش باد شمالی، کاهش نسبی دما و رگبار باران، گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در ساعات بعد از ظهر در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان افزایش ابر، رگبارو رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می‌دهد و در سایر مناطق کشور جوی پایدار مستقر است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: یکشنبه(۸ مرداد) در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران بارش ادامه خواهد داشت و در مناطق ذکر شده واقع در جنوب شرق کشور رگبار پراکنده رخ می‌دهد .

وی با تاکید بر اینکه طی دو روز آینده دریای خزر مواج خواهد بود، گفت: به‌تدریج دوشنبه(۹ مرداد) از مقدار ناپایداری در کشور کاسته می‌شود و فقط رگبارهای ضعیف در مناطق بیان شده انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: سه‌شنبه و چهارشنبه (۱۰ و ۱۱ مرداد) نیز در غالب مناطق کشور جوی پایدار حاکم می‌شود.

ضیاییان در ادامه گفت: روند افزایش نسبی دما به‌ویژه در شمال غرب سواحل شمالی همچنین در استان‌های ایلام، خوزستان و بوشهر پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: شنبه در شمال شرق، شرق، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در سمنان، تهران و البرز، مناطقی از مرکز و غرب کشور وزش باد افزایش می‌یابد و سبب خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا می‌شود که این وضعیت تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا ( ۸ مرداد ) صاف تا کمی ابری و در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه ( ۹ مرداد) صاف تا کمی ابری و در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان گفت: طی امروز و فردا (۷ و ۸ مرداد) اهواز با دمای ۴۹ و ۴۸ درجه سانتیگراد گرمترین و زنجان با دمای۱۷ و ۱۶ و اردبیل با دمای ۱۷ و ۱۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->